«Δεν μπορεί τα Μέγαρα να είναι ξεχασμένη περιοχή» δηλώνει αποκλειστικά στην Αιχμή και στο aixminews.gr ο Υφυπουργός Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου
Ευχάριστα είναι τα νέα που έρχονται από το Υπουργείο Μεταφορών και αφορούν τους πολίτες που χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Πόλεις της Αττικής όπου για να μεταβούν σε αυτές οι πολίτες χρησιμοποιούν υπεραστικό λεωφορείο, θα ενταχθούν στην αστική συγκοινωνία σύμφωνα με το νέο συγκοινωνιακό χάρτη τον οποίο σχεδιάζει η κυβέρνηση.
Πόλεις όπως το Λαύριο, η Νέα Μάκρη στην Ανατολική Αττική, τα Μέγαρα και η Νέα Πέραμος στην Δυτική Αττική, έχουν ενταχθεί στο νέο σχεδιασμό ώστε πλέον να είναι προορισμός όχι με υπεραστικό αλλά με αστικό λεωφορείο.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Βασίλη Οικονόμου, αυτός μας επιβεβαίωσε πως υπάρχει σχέδιο για τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αττικής δηλώνοντας σχετικά:
«Μέχρι τα μέσα 2025 θα παρουσιάσουμε το σχέδιο για τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αττικής ο οποίος δεν μπορεί να έχει ξεχασμένες περιοχές. Είναι αδιανόητο 24 χρόνια μετά τη δεύτερη χιλιετία, οι πολίτες να αναγκάζονται για κάποιους προορισμούς να χρησιμοποιούν υπεραστικά λεωφορεία. Δεν είμαστε στην Αττική του 1950. Η Αττική είναι μια ενότητα και έτσι την λαμβάνουμε στο νέο συγκοινωνιακό χάρτη που θα παρουσιαστεί στις 1 Οκτωβρίου 2024 σε ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ στο Υπουργείο Μεταφορών.»
Στο νέο συγκοινωνιακό χάρτη της Αττικής που θα παρουσιαστεί τον Οκτώβριο σε ημερίδα στο Υπουργείο Μεταφορών εντάσσεται η περιοχή μας
Όπως μας ενημέρωσε ο κ. Οικονόμου στην ημερίδα θα κληθούν όλοι φορείς, αυτοδιοικητικοί, επαγγελματικοί αλλά και κοινωνικοί.
Μιλώντας ιδιαίτερα για τα Μέγαρα ο κ. Οικονόμου υποστήριξε τα εξής: «Δεν μπορεί τα Μέγαρα να είναι ξεχασμένη περιοχή. Είναι μια ολότητα την οποία αντιμετωπίζουμε με νέο πνεύμα, αφού έχουμε νέα μέσα στα χέρια μας. Όταν υπάρχει ο προαστιακός, υπάρχει το μετρό, υπάρχουν τα μέσα σταθερής τροχιάς δεν είναι δυνατόν να ισχύει πλέον το παραδοσιακό μοντέλο με τα υπεραστικά λεωφορεία», τόνισε, προαναγγέλλοντας την αστικοποίηση της συγκοινωνίας και στο δήμο Μεγαρέων.
Αν μη τι άλλο θεωρούμε πως ο σχεδιασμός για την αστικοποίηση της συγκοινωνίας σε περιοχές που μέχρι σήμερα η πρόσβαση γίνεται με υπεραστικά λεωφορεία, είναι μια θετική εξέλιξη και αποτελεί πάνω απ’ όλα σεβασμό προς τους πολίτες που χρησιμοποιούν τα δημόσια μέσα μεταφοράς.