Σχετικά με το θέμα της εγκατάστασης Περιφερειακού Πρωτοδικείου στην πόλη των Μεγάρων
ΠΡΟΣ: Το Υπουργείο Δικαιοσύνης, νομίμως εκπροσωπούμενο
ΚΟΙΝ: Στον Δήμο Μεγαρέων, νομίμως εκπροσωπούμενο
Ο νομικός κόσμος που δραστηριοποιείται στην πόλη των Μεγάρων και της Ν. Περάμου, παρακολουθεί με ψυχραιμία, ρεαλισμό και αντικειμενικότητα τα τεκταινόμενα των τελευταίων ημερών, μετά την θέση σε διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης» και ειδικότερα του άρθρου 6 αυτού, σύμφωνα με το οποίο καταργούνται τα Ειρηνοδικεία ως βαθμός δικαιοδοσίας και ορίζονται οι έδρες και οι περιφέρειες των πολιτικών και ποινικών δικαστηρίων πρώτου βαθμού . Πιο συγκεκριμένα, σε ό,τι αφορά στην Αττική, προβλέπεται ότι στην Περιφέρεια Αττικής, διατηρούνται τα Πρωτοδικεία Αθηνών και Πειραιώς, ως κεντρικές έδρες, καθώς και οι Εισαγγελίες Πρωτοδικών Αθηνών και Πειραιώς. Τα ως άνω Πρωτοδικεία θα έχουν περιφερειακές έδρες. Ως περιφερειακές έδρες του Πρωτοδικείου Αθηνών ορίζονται το Μαρούσι, το Κορωπί και το Περιστέρι, ενώ ως περιφερειακές έδρες του Πρωτοδικείου Πειραιώς ορίζονται η Καλλιθέα και τα Μέγαρα. Στο Περιφερειακό Πρωτοδικείο Μεγάρων, θα υπάγεται τόσο ο Δήμος Μεγαρέων, όσο και οι Δήμοι Ασπροπύργου, Ελευσίνας και Μάνδρας- Ειδυλλίας.
Με ομόφωνη απόφαση των υπογραφόντων το παρόν, επί του θέματος αυτού, διατυπώνονται οι εξής θέσεις:
Από το 2016, οι εξελίξεις στον χώρο της Δικαιοσύνης είναι ραγδαίες έχοντας τροποποιήσει πολλάκις τα κλασικά συγγράμματα, νόμους και κώδικες επί των οποίων στηριζόταν και λειτουργούσε για πολλά χρόνια η Δικαιοσύνη στην Ελλάδα. Βασικός στόχος όλων αυτών των τροποποιήσεων – μεταρρυθμίσεων ήταν και παραμένει βάσει της αιτιολογικής έκθεσης και του υπό διαβούλευση σχεδίου νόμου, η επιτάχυνση, η αποδοτικότητα και η αποτελεσματικότητα στην απονομή της Δικαιοσύνης. Ειδικότερα, σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση του υπό διαβούλευση σχεδίου νόμου, βραχυπρόθεσμος στόχος αυτού, είναι η ορθολογική κατανομή της δικαστικής ύλης στο δικαστικό προσωπικό, καθώς και η πλήρης και αποτελεσματική αξιοποίηση των δυνατοτήτων του προσωπικού αυτού για την αποσυμφόρηση των μεγάλων Δικαστηρίων. Μακροπρόθεσμος δε, στόχος, είναι η ταχύτερη, αμεσότερη και ποιοτικότερη απονομή της δικαιοσύνης, οι θετικές συνέπειες στην οικονομία και στην καθημερινότητα των πολιτών, κυρίως δια της διεκπεραίωσης της υπόθεσής τους σε κατά το δυνατόν σύντομους χρόνους. Ως σύνοψη των στόχων δε, καταλήγει η ως άνω έκθεση ότι για τον καθορισμό των εδρών εφαρμόστηκαν αντικειμενικοί κανόνες χωροταξίας. Περαιτέρω, στην ίδια έκθεση ως σκοπός της αναδιάρθρωσης, αναφέρεται η αποφόρτιση των κεντρικών εδρών, κι επομένως η αποκέντρωση των Υπηρεσιών και η καλύτερη πρόσβαση των πολιτών στη Δικαιοσύνη, δια της ορθολογικής κατανομής της τοπικής αρμοδιότητας των Πρωτοδικείων Αθηνών και Πειραιώς. Το Υπουργείο κατέληξε στο εν λόγω σχέδιο νόμου, λαμβάνοντας υπ’ όψιν διεθνείς και ευρωπαϊκούς οργανισμούς, οι οποίοι έχουν διεξάγει συμπεράσματα στο πλαίσιο διεθνών προτύπων και υποθέσεων εργασίας (Case studies) .
Με σκοπό την επιτάχυνση της δικαιοσύνης εξάλλου, τα τελευταία χρόνια, ενδεικτικά αναφέρεται ότι πολλές διαδικασίες έγιναν έγγραφες χωρίς να απαιτείται παράσταση των παραγόντων της δίκης στα ακροατήρια των δικαστηρίων, οι περισσότερες γραμματειακές δικαστικές υπηρεσίες παρέχονται πλέον ηλεκτρονικά, ακόμα δε και η κατάθεση δικογράφων γίνεται σε πολλές περιπτώσεις ηλεκτρονικά, ενώ ακόμα και στον τομέα της ποινικής δικαιοσύνης, που μάλλον είχε επηρεαστεί λιγότερο μέχρι πρότινος από τέτοιου είδους αλλαγές, με τις τελευταίες τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, έχουμε αρχίσει να αναφερόμαστε ακόμα και σε δίκες με «εικονοτηλεδιάσκεψη» υπό συγκεκριμένες πάντα προϋποθέσεις.
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν όλα τα ανωτέρω, καθώς και την δικονομική και δικαστηριακή πραγματικότητα σήμερα, η επιλογή της πόλης των Μεγάρων ως περιφερειακής έδρας κρίνεται εύλογη, δίκαιη και ορθή, για τους εξής λόγους, οι οποίοι αναφέρονται σε ενίσχυση της πρότασης αυτής και σε απάντηση των ισχυρισμών όμορων Δήμων :
Κατ’ αρχάς, θα πρέπει να ληφθεί υπ’ όψιν ότι βασικά και γενικά κριτήρια για τον ορισμό της κατά τόπο αρμοδιότητας μίας υπόθεσης που εισάγεται στα Δικαστήρια προκειμένου αυτά να αχθούν σε κρίση, είναι η διεύθυνση ή έδρα του διαδίκου (φυσικού ή νομικού προσώπου), καθώς και η θέση του ακινήτου (όταν το αντικείμενο είναι εμπράγματο – αφορά δηλαδή ακίνητο). Σύμφωνα, λοιπόν, με τα επίσημα τελευταία (2021) αποτελέσματα απογραφής πληθυσμού της ΕΛΣΤΑΤ, τα οποία δημοσιεύθηκαν πολύ πρόσφατα (ΦΕΚ 2090/07-04-2024, τ.β’), ο πληθυσμός των Μεγάρων είναι 38.033, ο πληθυσμός της Ελευσίνας είναι 30.147, ο πληθυσμός του Ασπροπύργου είναι 31.381 και ο πληθυσμός της Μάνδρας-Ειδυλλίας είναι 17.822. Αντίστοιχα, ως προς την έκταση εκάστου Δήμου, από την οποία κατά τα ανωτέρω αναφερόμενα, ομοίως εξαρτάται και ο όγκος υποθέσεων που μπορεί να προκύψουν, των Μεγάρων είναι 330,11 τ.χλμ, της Ελευσίνας είναι 36,589 τ.χλμ, του Ασπροπύργου είναι 101,97 τ.χλμ και της Μάνδρας – Ειδυλλίας είναι 426,2 τ.χλμ, το μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας όμως αποτελεί δασική έκταση και ως εκ τούτου και σε συνδυασμό με τον μικρό πληθυσμό χάνει το συγκριτικό πλεονέκτημα. Εκτός, όμως, από τα ποσοτικά χαρακτηριστικά, το διευρυμένο δικαστηριακό αντικείμενο του Δήμου Μεγαρέων, ενισχύεται και από τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, όπως ενδεικτικά είναι οι επιχειρήσεις που εδρεύουν στις Βιομηχανικές Περιοχές της πόλης, των ήδη κυρωμένων ή υπό ένταξη βάσει του νέου ΓΠΣ, αλλά και σε όλο το μήκος και το πλάτος του Δήμου. Από τις επιχειρήσεις που εδρεύουν σε Ελευσίνα και Ασπρόπυργο, δε, ο συντριπτικός αριθμός αυτών, δεν έχουν έδρα στη Δυτική Αττική, αλλά απλώς εγκατάσταση, με αποτέλεσμα να ενάγουν και να ενάγονται κατά τόπο σε Πρωτοδικεία άλλης περιφέρειας. Επιπλέον, ως προς το Κτηματολόγιο – το οποίο είναι επιτακτική ανάγκη και ευρωπαϊκή επιταγή να ολοκληρωθεί – στην πόλη των Μεγάρων βρίσκεται στη φάση της κατάθεσης αρχικών δηλώσεων και της εξέτασης των ενστάσεων που έχουν ήδη υποβληθεί μετά την αρχική ανάρτηση που έχει γίνει, ενώ στην Ελευσίνα είναι περαιωμένο. Μετά την οριστικοποίηση των αρχικών εγγραφών, ο αριθμός των αγωγών που πρόκειται να κατατεθούν και να δικαστούν, αναμένεται να είναι εκατοντάδες (αν όχι χιλιάδες), δεδομένης της μεγάλης κατά τα ανωτέρω κτηματικής περιφέρειας και της ιδιαιτερότητας του ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην περιοχή.
Ειδικότερα δε, και σε απάντηση του από 08/04/2024 ψηφίσματος των δικηγόρων και δικαστικών επιμελητών Ελευσίνας –Μάνδρας-Μαγούλας και Ασπροπύργου και σε αντίκρουση των σχετικών επιχειρημάτων τους, τα οποία αποδομούνται ένα προς ένα και με τη σειρά που αναφέρονται, διατεινόμαστε τα ακόλουθα:
α) Μπορεί το Ειρηνοδικείο Ελευσίνας να είναι ένα από τα αρχαιότερα, όμως το Ειρηνοδικείο Μεγάρων είναι το πρώτο Ειρηνοδικείο που ιδρύθηκε στην Αττική μετά την απελευθέρωση και συγκεκριμένα εν έτει 1832, δεδομένο ωστόσο, το οποίο θεωρούμε αδιάφορο για την δικαστηριακή πρακτική εν έτει 2024.
β) Τα Μέγαρα πράγματι βρίσκονται σε απόσταση 40 χλμ από το κέντρο της Αθήνας και αντίστοιχα από του Πειραιά, βρίσκονται όμως εντός της Περιφέρειας που αφορούν και μόλις 10’ από την Ελευσίνα, που αντιπροτείνεται, κι ενώ η αποκέντρωση από τα Κέντρα, είναι ένας εκ των στόχων του σχεδίου Νόμου.
γ) Στα Μέγαρα, πράγματι δεν βρίσκονται η Δ.Ο.Υ (βρίσκεται Κ.Ε.Φ) και Υποκατάστημα Κτηματολογίου, γεγονός αδιάφορο για το ζήτημα που εξετάζεται, δεδομένου ότι σήμερα στις συγκεκριμένες Υπηρεσίες γίνονται σχεδόν όλα ψηφιακά – ηλεκτρονικά και σε σπάνιες περιπτώσεις χρειάζεται κάποιος να τις επισκεφθεί. Πιο συγκεκριμένα, για φορολογικές υπηρεσίες, χρησιμοποιούνται οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες mytaxis, myαιτήματα, myproperty, οι οποίες καλύπτουν το σύνολο των φορολογικών υπηρεσιών, ενώ για Υπηρεσίες Κτηματολογίου χρησιμοποιούνται η ιστοσελίδα ktimatologio.gr (από όλους τους πολίτες, φυσικά και νομικά πρόσωπα, δικηγόρους, συμβολαιογράφους κοκ), καθώς και η ιστοσελίδα της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων από τους δικηγόρους, μέσω της οποίας υπάρχει δυνατότητα ελέγχου των κτηματολογικών εγγραφών και καταχώρησης συμβολαίων και δικογράφων. Σημειώνεται, δε, ότι από την Δ.Ο.Υ Ελευσίνας, έχουν ήδη αποχωρήσει τα περισσότερα τμήματα, κι έχουν παραμείνει μόνο το Μητρώο, κάποιο μέρος του Εισοδήματος και μία υπάλληλος του Κεφαλαίου, χωρίς κατά κανόνα να γίνεται δεκτό το κοινό για διεκπεραιώσεις (πλην του πρωτοκόλλου), με προοπτική άμεσης απομάκρυνσης κι αυτών (δεδομένου ότι σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό έπρεπε ήδη να έχουν αποχωρήσει). Επίσης, το Αρχείο του Υποθ/κείου Μεγάρων, εξακολουθεί να βρίσκεται στα Μέγαρα. Σε κάθε περίπτωση το κτίριο του Υποθ/κείου- Κ.Γ Ελευσίνας, δεν θα μπορούσε να το φιλοξενήσει, δεδομένου του τεράστιου όγκου του και της μικρής χωρητικότητας του χώρου που στεγάζεται, αφού με δυσκολία χωρούν και οι υπάλληλοι που εργάζονται σήμερα σε αυτό. Και εν προκειμένω, όμως, η προοπτική είναι η απομάκρυνση του Κτηματολογικού Γραφείου, αφού προορίζεται να στεγαστούν όλα μαζί σε ένα κτίριο, που φήμες το τοποθετούν στο Κορωπί. Πρέπει δε, και εν προκειμένω να ληφθεί υπ’ όψιν ότι έχει ξεκινήσει πιλοτικά σε συγκεκριμένους Δήμους, η ψηφιοποίηση ακόμα και των αρχείων των Υποθ/κείων. Επισημαίνεται, ότι ο μεγαλύτερος όγκος συμβολαίων και αγωγών που καταχωρούνται στο Κτηματολόγιο αρμοδιότητας του Υποκαταστήματος Ελευσίνας, προέρχεται από τα Μέγαρα. Τέλος, η ύπαρξη της έδρα της Αντιπεριφέρειας και του Ι.Κ.Α – ΕΦΚΑ, είναι δεδομένα αδιάφορα για την λειτουργία ενός Δικαστηρίου. Σε κάθε περίπτωση, ΕΦΚΑ υπάρχει και στα Μέγαρα, και πάλι όμως πλήθος υπηρεσιών εξυπηρετείται από αυτό ηλεκτρονικά.
δ) Το επιχείρημα ότι τα Μέγαρα δεν έχουν κτιριακές υποδομές για τη λειτουργία δικαστηρίου, ούτε και κατάλληλη ρυμοτομία για να εξυπηρετήσουν τους παράγοντες της δίκης και τους διαδίκους, αποτελεί μια αόριστη και αβάσιμη γενικολογία, καθώς τα Μέγαρα έχουν παλιά πόλη, έχουν παλαιό σχέδιο, έχουν και νέο σχέδιο, μετά τις κυρώσεις των τελευταίων πράξεων εφαρμογής που έκαναν γενναίες επεκτάσεις του σχεδίου πόλεως. Όλοι όσοι γνωρίζουμε την πόλη και δραστηριοποιούμαστε σε αυτή, έχουμε υπ’ όψιν κατάλληλα κτίρια, τόσο στο κέντρο αυτής όσο και στην επέκταση αυτής, με μεγάλη χωρητικότητα, κατάλληλα να προοριστούν για χώρους συνάθροισης κοινού και χώρους στάθμευσης, καθώς και κατάλληλα κτίσματα για να φιλοξενήσουν δικαστές και δικαστικούς υπαλλήλους που ενδεχομένως προέλθουν από περιοχές εκτός Αττικής και επιθυμούν να διαμείνουν στην πόλη. Η Ελευσίνα αντιθέτως έχει κορεστεί, δεδομένου μάλιστα ότι σε έκταση περίπου εννέα φορές μικρότερη των Μεγάρων, ζουν 30.147 άνθρωποι, γεγονός που κάνει επιπλέον δύσκολη την καθημερινότητα και τις μετακινήσεις, δεδομένα τα οποία σε συνδυασμό με την περιβαλλοντική επιβάρυνση του Θριασίου Πεδίου, δυσκολεύουν περαιτέρω την καθημερινότητα στην περιοχή για δημότες και εργαζόμενους.
ε) Ως προς την δυνατότητα πρόσβασης-μετάβασης οιουδήποτε παράγοντα μίας δίκης στην πόλη των Μεγάρων, αυτή είναι δυνατόν να γίνεται απρόσκοπτα και με διαρκή, συνεχή και τακτική ροή, δια του υπάρχοντος προαστιακού σιδηροδρόμου σε συνδυασμό με τα λεωφορεία δημοτικής συγκοινωνίας, δια του ΚΤΕΛ Μεγάρων, δια της ΝΕΟΑΚ αλλά και της ΠΕΟΑΚ και του παράλληλου της ΝΕΟΑΚ δρόμου δια Ι.Χ, με ταξί που πλέον υπάγονται στην έδρα της Αθήνας. Επισημαίνεται δε, ως αυξημένης σημασίας μέσο συγκοινωνίας, η επικείμενη λειτουργία και νέας γραμμής προαστιακού σιδηροδρόμου, η οποία θα συνδέει όλο το δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς Αθηνών και Πειραιώς με το Κέντρο των Μεγάρων, δια του σταθμού Λιοσίων, διασχίζοντας και τους όμορους στα Μέγαρα Δήμους, έργο το οποίο έχει εκκινήσει και θα παραδοθεί εντός των επόμενων 24 μηνών. Ο ισχυρισμός επομένως, περί αδυναμίας πρόσβασης στην περιοχή είναι αβάσιμος , ακόμα και ανεδαφικός, όταν όλοι εμείς που δραστηριοποιούμαστε στην περιοχή, μετακινούμαστε καθημερινά από και προς την πόλη των Μεγάρων, κι όταν μάλιστα, η απόσταση από τον όμορο Δήμο Ελευσίνας, είναι 10 λεπτά της ώρας. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να ληφθεί υπ’ όψιν το γεγονός, ότι η ανάγκη πρόσβασης στα Δικαστήρια πλέον, είναι περιορισμένη σε σχέση με την δικηγορία που ασκείτο προ λίγων ετών, καθώς ο μεγάλος όγκος των υποθέσεων εισάγονται με την τακτική διαδικασία, η οποία είναι έγγραφη και δεν απαιτείται παράσταση των παραγόντων της δίκης, πλην του δικαστή και του γραμματέα της έδρας, ενώ η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών και στον κλάδο της δικαιοσύνης, έχει αλλάξει άρδην τις ανάγκες αυτοπρόσωπης παρουσίας, δεδομένου και ότι ένας δικηγόρος παραγγέλλει και παραλαμβάνει πιστοποιητικά ηλεκτρονικά, καταθέτει δικόγραφα ηλεκτρονικά, καταθέτει πλέον και προτάσεις ηλεκτρονικά κ.ο.κ. Κατά συνέπεια, η απόσταση εν έτει 2024, δεν μπορεί να θεωρηθεί βάσιμο επιχείρημα κατά της εγκατάστασης Δικαστηρίου σε μια πόλη σαν τα Μέγαρα.
στ) Σχετικά με την συσχέτιση της πόλης της Ελευσίνας με τον Ασπρόπυργο, στον οποίο πρόκειται να εγκατασταθεί Σωφρονιστικό Κατάστημα, επισημαίνεται ότι το Περιφερειακό Πρωτοδικείο Μεγάρων, πρόκειται να δικάζει μόνο πλημμελήματα αρμοδιότητας μονομελούς σύνθεσης, και μάλιστα εκτός αυτοφώρων, τα οποία κατά κανόνα δεν επισύρουν ποινές φυλάκισης χωρίς αναστολή ή κάθειρξης, ώστε να γίνεται λόγος για μεταγωγές από και προς τις φυλακές. Η Εισαγγελία εξάλλου, ούτως ή άλλως θα εδρεύει στον Πειραιά.
ζ) Τέλος, αναφορικά με την αστυνόμευση, θα πρέπει να επισημανθεί ότι στα Μέγαρα είναι εγκατεστημένο πολυδύναμο αστυνομικό τμήμα, προσφάτως αναβαθμισμένο και με μεγαλύτερη δυναμική σε σχέση με καθένα εκ των αστυνομικών τμημάτων των όμορων Δήμων.
Κατά τα λοιπά, οι ισχυρισμοί που περιλαμβάνονται στην ανακοίνωση – ψήφισμα των δικηγόρων Ελευσίνας και αφορούν, στην κήρυξη της πόλης ως Ευρωπαϊκής πολιτιστικής πρωτεύουσας 2023, στην ύπαρξη λιμανιού, τελωνείου κ.ο.κ, δεν αμφισβητούνται, είναι όμως αδιάφορα για την τυχόν εγκατάσταση Πρωτοδικείου στην περιοχή.
Επειδή με βάση τα παραπάνω, προκύπτει ότι δεν επιλέχθηκε τυχαία η πόλη των Μεγάρων ως έδρα του Περιφερειακού Πρωτοδικείου Πειραιώς.
Επειδή αδιαμφισβήτητα, η πόλη των Μεγάρων μπορεί να στηρίξει από κάθε άποψη το εγχείρημα, προσφέροντας ποιοτικές υπηρεσίες αλλά και ένα υγιές και καθαρό εργασιακό περιβάλλον για όσους πρόκειται να δραστηριοποιηθούν στην περιοχή με αυτή την αφορμή, στο πλαίσιο διεθνών προτύπων
Για όλους τους ανωτέρω λόγους
Τασσόμαστε ΥΠΕΡ της εγκατάστασης Περιφερειακής έδρας του Πρωτοδικείου Πειραιώς στην πόλη των Μεγάρων.
Αποφασίζουμε την δημοσίευση του παρόντος στο forum της δημόσιας διαβούλευσης, στον ιστότοπο του Δήμου Μεγαρέων και στον τοπικό τύπο .
Καλούμε το Υπουργείο Δικαιοσύνης να καταθέσει το νομοσχέδιο προς ψήφιση, διατηρώντας την μεταρρύθμιση περί της εγκατάστασης περιφερειακής έδρας του Πρωτοδικείου Πειραιώς στην πόλη των Μεγάρων, στο οποίο θα υπάγονται οι υποθέσεις με τοπική αρμοδιότητα τους Δήμους Μεγαρέων, Ελευσίνας, Ασπροπύργου και Μάνδρας – Ειδυλλίας .
Μέγαρα, 15/04/2024
Οι υπογράφοντες
Α/Α | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ | ΙΔΙΟΤΗΤΑ |
1 | ΒΑΣΙΛΑΙΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΑΣΚ.ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
2 | ΒΑΣΙΛΑΙΝΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
3 | ΓΑΛΟΓΑΥΡΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
4 | ΓΕΩΡΓΑΚΗ ΚΩΝ/ΝΑ | ΣΥΜΒ/ΦΟΣ |
5 | ΓΚΕΛΗ ΜΑΡΙΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
6 | ΓΚΕΛΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
7 | ΓΚΙΝΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ | ΣΥΜΒ/ΦΟΣ |
8 | ΓΚΟΣΔΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ – ΜΑΡΙΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
9 | ΔΕΔΕΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
10 | ΔΟΥΛΓΕΡΑΚΗΣ ΜΑΡΙΟΣ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
11 | ΚΑΡΔΑΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
12 | ΚΑΡΥΩΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
13 | ΚΙΚΗ ΑΛΚΗΣΤΗΣ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
14 | ΚΟΛΛΙΑΛΗ ΑΜΑΛΙΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
15 | ΚΟΛΛΙΑΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ | ΣΥΜΒ/ΦΟΣ |
16 | ΚΟΥΚΟΥΛΗ ΣΩΤΗΡΙΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
17 | ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
18 | ΚΟΥΡΣΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ – ΝΕΚΤΑΡΙΑ | ΑΣΚ. ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
19 | ΚΟΥΦΗΣ ΙΕΡΟΘΕΟΣ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
20 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
21 | ΛΑΓΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
22 | ΛΟΥΚΑ ΠΑΓΩΝΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
23 | ΜΑΝΔΥΛΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
24 | ΜΑΝΕΤΑ ΑΣΗΜΙΝΑ | ΑΣΚ. ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
25 | ΜΑΣΤΡΑΝΔΡΙΚΟΥ ΛΟΥΚΙΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
26 | ΜΗΤΡΟΓΙΩΡΓΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
27 | ΜΗΤΣΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
28 | ΜΗΤΣΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
29 | ΜΙΧΑΛΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ-ΒΑΣΙΛΙΚΗ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
30 | ΜΟΥΡΤΖΟΥΚΟΥ ΑΝΝΑ | ΔΙΚ.ΕΠΙΜΕΛΗΤΡΙΑ |
31 | ΜΟΥΡΤΖΟΥΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
32 | ΜΟΥΡΤΖΟΥΚΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | ΑΣΚ.ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
33 | ΜΟΥΣΤΑΚΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
34 | ΜΠΕΗ ΑΘΗΝΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
35 | ΜΠΕΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
36 | ΜΠΡΑΒΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
37 | ΜΩΡΟΓΙΑΝΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
38 | ΝΑΤΣΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
39 | ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΙΩΑΝΝΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ | ΣΥΜΒ/ΦΟΣ |
40 | ΞΕΚΟΥΚΗ ΝΙΚΗ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
41 | ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
42 | ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΓΩΝΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
43 | ΟΡΦΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ | ΣΥΜΒ/ΦΟΣ |
44 | ΠΑΝΑΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
45 | ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
46 | ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΑΥΓΗ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
47 | ΠΙΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
48 | ΠΟΛΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ | ΔΙΚ. ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ |
49 | ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ | ΑΣΚ.ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
50 | ΣΑΚΕΡΛΗ ΕΙΡΗΝΗ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
51 | ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ | ΔΙΚΑΣ.ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ |
52 | ΣΑΛΤΑ ΚΟΛΛΙΑΛΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ | ΣΥΜΒ/ΦΟΣ |
53 | ΣΤΑΜΕΛΟΥ ΣΟΦΙΑ | ΣΥΜΒ/ΦΟΣ |
54 | ΣΤΑΜΠΟΛΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΙΩΑΝΝΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
55 | ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
56 | ΣΤΡΑΝΤΖΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
57 | ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
58 | ΣΥΡΚΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
59 | ΣΧΙΝΑ ΙΩΑΝΝΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
60 | ΤΑΝΗ ΤΡΙΣΕΥΓΕΝΗ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
61 | ΧΑΛΟΦΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
62 | ΧΑΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
63 | ΧΟΝΔΡΙΔΟΥ ΕΛΠΙΔΑ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |
64 | ΨΑΡΟΥΛΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ |