Ο κ. Χρήστος Γκίνης, είναι ο άνθρωπος που αναλαμβάνει τα ηνία του Εμπορικού Συλλόγου Μεγάρων σε μια δύσκολη εποχή για τον εμπορικό κόσμο αλλά και τους καταναλωτές. Τον κ. Γκίνη έχουμε την τιμή να φιλοξενούμε σήμερα στην ΑΙΧΜΗ αλλά και στο www.aixminews.gr στην πρώτη του συνέντευξη ως πρόεδρος.
ΕΡΩΤ: Αγαπητέ κ. Γκίνη, από την προηγούμενη εβδομάδα είστε και επίσημα ο νέος πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Μεγάρων. Από ένα νέο μετερίζι έρχεστε να βοηθήσετε ξανά την τοπική κοινωνία. Τι σας ώθησε να ασχοληθείτε με τα κοινά του εμπορικού συλλόγου;
Οφείλω να σας ευχαριστήσω που μου δίνετε την ευκαιρία να επικοινωνήσω με τους συμπολίτες μας. Θα ήθελα να αναφέρω πως αποτελεί τιμή για εμένα η εμπιστοσύνη που μου έδειξαν όλοι οι έμποροι των Μεγάρων και της Νέας Περάμου οι οποίοι συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία.
Πιστεύω ότι με την δραστηριότητα μου αλλά και με τις δράσεις που θα γίνουν από το Δ.Σ. του εμπορικού συλλόγου Μεγάρων, θα συμβάλλουμε τα μέγιστα στην στήριξη της τοπικής αγοράς.
Απαντώντας στην ερώτηση τι με ώθησε να ασχοληθώ με τα κοινά του εμπορικού συλλόγου, σας απαντώ πως κάθε συνειδητοποιημένος πολίτης, ο οποίος ενδιαφέρεται για τον τόπο του, οφείλει να αναζητά θέσεις μέσω των οποίων θα μπορέσει κατ’ αρχήν να προσφέρει στην τοπική του κοινωνία.
Έτσι κι εγώ που ασκώ εμπορική δραστηριότητα και παροχή υπηρεσιών θεώρησα ότι πρέπει να προσφέρω τη βοήθειά μου στον κλάδο.
ΕΡΩΤ: Ποια είναι κατ’ εσάς τα κυριότερα προβλήματα που απασχολούν σήμερα τον εμπορικό κόσμο των Μεγάρων και της Νέας Περάμου;
Έχοντας κάνει συζητήσεις με πολλούς συμπολίτες μας εμπόρους είναι βέβαιο πως όλοι αντιμετωπίζουν προβλήματα. Προσωπικά πιστεύω πως τα προβλήματα που απασχολούν περισσότερο τον εμπορικό κόσμο των Μεγάρων και της Νέας Περάμου είναι τέσσερα.
Το πρώτο πρόβλημα έχει να κάνει με την μεγάλη αγορά της Αθήνας που βρίσκεται πολύ κοντά στις πόλεις μας και όπως είναι φυσικό, αποτελεί πόλο έλξης για τους καταναλωτές.
Το δεύτερο πρόβλημα σχετίζεται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο μάλιστα βρήκε πρόσφορο έδαφος στην περίοδο της πανδημίας.
Προβληματισμός υπάρχει επίσης και για τα λειτουργικά έξοδα που πλέον είναι αυξημένα με αποτέλεσμα να επιβαρύνουν τις επιχειρήσεις περισσότερο.
Τελευταίο πρόβλημα κατ εμένα αποτελεί η οικονομική δυσπραγία των πελατών μας που οφείλεται στον περιορισμό της αγοραστικής δύναμης.
ΕΡΩΤ: Αναλαμβάνετε την προεδρεία του Εμπορικού Συλλόγου Μεγάρων σε μια περίοδο δύσκολη με την αυξήσεις στην ενέργεια να επιβαρύνουν τους εμπόρους και να αποτελούν τροχοπέδη στην ομαλή πορεία των επιχειρήσεων. Πιστεύετε ότι τα μέτρα που λαμβάνει η κυβέρνηση θα βοηθήσουν τον εμπορικό κόσμο;
Θεωρώ πως η κυβέρνηση από την πλευρά της, κάνει ό,τι μπορεί να βοηθήσει τις διάφορες επαγγελματικές τάξεις στα πρωτόγνωρα προβλήματα που έχουν προκύψει από τη συγκυρία, πανδημία και πόλεμος. Οφείλουμε να το παραδεχτούμε.
Ωστόσο ποτέ όσα μέτρα και αν ληφθούν δεν θα είναι επαρκή. Πάντα θα χρειάζεται περισσότερη οικονομική στήριξη.
Γι’ αυτό θεωρώ ότι η μεγάλη προσπάθεια εκ μέρους της κυβέρνησης θα πρέπει να γίνεται προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης.
Σε γενικές γραμμές, περιμένουμε να γίνουν παρεμβάσεις προς τον περιορισμό των λειτουργικών εξόδων, τις μειώσεις των φορολογικών και ασφαλιστικών συντελεστών και εν γένει τη δημιουργία ενός φιλικότερου εργασιακού περιβάλλοντος προς τους επιχειρηματίες και τους εργαζόμενους.
ΕΡΩΤ: Ως σύλλογος έχετε κάποια άμεσα σχέδια, αλλά και δράσεις για την στήριξη του τοπικού εμπορίου;
Πιστεύω πως όλα ξεκινούν από τον γόνιμο διάλογο. Γι’ αυτό και ως νέα διοίκηση σχεδιάζουμε να συνομιλήσουμε με τον εμπορικό κόσμο των πόλεών μας και να διερευνήσουμε τυχόν νέες προτάσεις.
Ωστόσο, επειδή τα προβλήματα είναι γνωστά, προσανατολιζόμαστε και προετοιμάζουμε δράσεις οι οποίες θα αναδείξουν την τοπική αγορά εκτός Μεγάρων και Νέας Περάμου.
Είναι ανάγκη να συνεργαστούμε τόσο με τη Δημοτική όσο και με την Περιφερειακή Αρχή οι οποίες μπορούν να διαμορφώσουν κατάλληλες συνθήκες που θα συνδυάζουν επισκέψεις σε αξιοθέατα και καταστήματα. Αναγκαίο μάλιστα είναι να επαναληφθεί η δράση της «Λευκής Νύχτας» η οποία θεωρήθηκε απ’ όλους τους επαγγελματίες επιτυχημένη κατά την προ πανδημίας εποχή.
ΕΡΩΤ: Επειδή είστε και δημοτικός σύμβουλος, πως πιστεύετε ότι μπορεί να βοηθήσει ο Δήμος στην ανάπτυξη του τοπικού εμπορίου και στην στήριξη των επιχειρήσεων;
Η συνεργασία του Δήμου με τις διάφορες κοινωνικές και επαγγελματικές ομάδες, θεωρώ ότι είναι επιβεβλημένη. Προσωπικά θα εργαστώ με όλες μου τις δυνάμεις με σκοπό να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή συνεργασία μεταξύ του Εμπορικού Συλλόγου και της Δημοτικής Αρχής.
ΕΡΩΤ: Θεωρείτε πως η τελευταία εξέλιξη με τη νέα γραμμή του προαστιακού Δυτικής Αττικής που θα τερματίζει μέσα στα Μέγαρα, θα συμβάλλει στην ανάκαμψη της τοπικής αγοράς;
Κατ’ αρχάς, πιστεύω ότι πρόκειται για μια θετική εξέλιξη. Τα μέσα σταθερής τροχιάς αποτελούν παντού αποτελεσματικό και ασφαλές μέσον επικοινωνίας με άλλες πόλεις και φέρνουν πρόοδο. Η δε ηλεκτροκίνησή του, πρέπει να επισημανθεί ότι είναι περιβαλλοντικά μη επιβλαβής. Η Νέα Πέραμος, όπως και στο παρελθόν, είναι βέβαιο ότι θα δεχθεί περισσότερους επισκέπτες και ιδιαίτερα λουόμενους όπως γινόταν επί εποχής του ΟΣΕ.
Από την άλλη πλευρά, οι εργαζόμενοι στα Μέγαρα και στη Νέα Πέραμο, από άλλες περιοχές, θα μπορέσουν να έλθουν στη δουλειά τους χωρίς να χρειάζονται να μετακινηθούν με αυτοκίνητο.
Το ίδιο θα ισχύσει με τους Μεγαρείς και Νεοπεραμιώτες οι οποίοι εργάζονται στο Θριάσιο και άλλες πόλεις.
Πιστεύω λοιπόν ότι το συγκεκριμένο έργο θα ωφελήσει τις πόλεις μας σε πολλούς τομείς και θα παίξει σημαντικό ρόλο στην ανάκαμψη της τοπικής αγοράς.
ΕΡΩΤ: Μέσα από τη συνέντευξή σας τι μήνυμα θέλετε να στείλετε σε εμπόρους και καταναλωτές;
Στους συναδέλφους μου θα ζητήσω να εμπιστευθούν την τοπική αγορά και τη δυναμική της. Τους αξιότιμους πελάτες μας, προτρέπω να αναζητήσουν τις ευκαιρίες που υπάρχουν στα τοπικά καταστήματα, διότι ο εμπορικός κόσμος έχει κατανοήσει την έννοια του ανταγωνισμού και προσφέρει πολλές ελκυστικές επιλογές. Με έρευνα αγοράς είναι βέβαιο ότι οι φίλοι πελάτες μας θα βρουν σίγουρα αυτό που ζητούν στις πόλεις μας. Και φυσικά θέλω να επισημάνω ότι στα καταστήματά μας θα συναντήσουν το φίλο, το συγγενή, το γείτονα και κυρίως το χαμόγελο και την προσωπική εξυπηρέτηση και επαφή.