Από τον Απρίλιο του 2020, στην περιοχή του ημικόμβου των Μεγάρων 300 μέτρα μετά τον κλάδο εξόδου εκτελούνται έργα ανακατασκευής των τεχνικών στην γέφυρα κάτω από την Παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών Κορίνθου και στην γέφυρα κάτω από την διάβαση της παλιάς μετρικής γραμμής του Ο.Σ.Ε.
Παρότι – όπως αναφέρεται στην ενημέρωση από την Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων – για την τεχνικά καλύτερη και ασφαλέστερη διαχείριση της κυκλοφορίας μεταξύ των συνδέσεων της Παλαιάς Εθνικής Οδού και του Η/Κ Μεγάρων αποφασίστηκε η κατασκευή ισόπεδου κυκλικού κόμβου στην φάση της ανακατασκευής των εν λόγω τεχνικών έργων, εντούτοις η καθυστέρηση των έργων ανακατασκευής των τεχνικών έχει ως αποτέλεσμα την υποχρεωτική πορεία των αυτοκινήτων μέσω του παράδρομου, κάτι που έχει προκαλέσει πολλές «φωνές» αλλά και αντιδράσεις από τους συμπολίτες μας.
Κυριαρχεί ο φόβος για πιθανό ατύχημα…
Κατά γενική ομολογία, σε όλους κυριαρχεί ο φόβος για πιθανό ατύχημα, αφού πλέον ο παράδρομος της Π.Ε.Ο.Α.Κ. «φορτώνεται» με τον πενταπλάσιο όγκο οχημάτων απ’ ότι πριν, με αποτέλεσμα η επικινδυνότητα να αυξάνεται.
Η έλλειψη φωτισμού σε δύο σημεία, – στο ένα κατά μήκος του πρώτου παράδρομο από την είσοδό του στα Μέγαρα μέχρι και την πρώτη γέφυρα που οδηγεί μπροστά στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου FANIS RESINS, αλλά και από εκεί έως και την πρώτη είσοδο στη Νέα Πέραμο μέσω της περιοχής «Κουλουριώτικο Μονοπάτι» –, αποτελεί την κύρια αιτία κινδύνου. Αν σε αυτήν προσθέσουμε ότι στην έξοδο της γέφυρας δεν υπάρχει καλή ορατότητα αλλά και διόλου σήμανση, τότε η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο επικίνδυνη.
Επικινδυνότητα, ταλαιπωρία και οικονομική καταστροφή προ των πυλών…
Σύμφωνα με τις τηλεφωνικές καταγγελίες που έχουμε δεχθεί, πέρα από την επικινδυνότητα υπάρχει και μεγάλη ταλαιπωρία για τους οδηγούς, οι οποίοι – όπως λένε – για να φτάσουν από τα Μέγαρα στη Νέα Πέραμο ιδιαίτερα τις ημέρες που υπάρχει αυξημένη κίνηση (Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή), χρειάζονται 20 λεπτά(!).
Πέρα από την ταλαιπωρία, υπάρχει και μεγάλη πτώση του τζίρου – όπως μας είπαν όταν τους επισκεφτήκαμε για τις ανάγκες του ρεπορτάζ καταστηματάρχες της Π.Ε.Ο.Α.Κ. αλλά και της Νέας Περάμου – καθώς αρκετοί συμπολίτες μας αποφεύγουν συνειδητά πλέον να χρησιμοποιήσουν την συγκεκριμένη έξοδο.
Με απλά λόγια, η επικινδυνότητα του παράδρομου αλλά και η ταλαιπωρία των συμπολιτών μας και όχι μόνο, έχει οδηγήσει σε απόγνωση και τους επαγγελματίες της περιοχής, οι οποίοι κάνουν λόγο για «οικονομική καταστροφή»!
Πρέπει η «Ολυμπία Οδός» να πιέσει την κατάσταση
Εφόσον σύμφωνα με τις διευκρινήσεις που δόθηκαν από την Ε.Υ.Δ.Ε. οι εργασίες ανακατασκευής των δύο τεχνικών και του κυκλικού κόμβου, προβλέπεται να ολοκληρωθούν και να αποδοθούν στην κυκλοφορία τον Αύγουστο του 2022, θεωρούμε πως επιβάλλεται να γίνουν παρεμβάσεις στον παράδρομο της Π.Ε.Ο.Α.Κ.
Γι’ αυτό πρέπει η «Ολυμπία Οδός» να πιέσει την κατάσταση για να τοποθετηθούν άμεσα στα σημεία που προαναφέραμε πυλώνες ηλεκτροφωτισμού, αλλά και πινακίδες σήμανσης, ώστε να αποφευχθούν τα χειρότερα για να μην θρηνήσουμε θύματα.
Και σε αυτή την περίπτωση, ο καθένας εκ των αρμοδίων ας αναλάβει τις ευθύνες του…
οπως ειχα ξαναγραψει σε αλλο τοπικο σαιτ αυτοι για να βαλουν μυαλο πρεπει να γινει ατυχημα και μετα θα βαλουν φωτα και πινακιδες