Ύστερα από πρωτοβουλία του συνδυασμού μας και την συστράτευση όλων των συνδυασμών της αντιπολίτευσης, αναβλήθηκε το δημοτικό συμβούλιο της 30 Απριλίου 2020 το οποίο η διοίκηση επεδίωξε να κάνει με τη διαδικασία της περιφοράς. Αντί αυτού υποχρεώθηκε να αναβάλει το συμβούλιο να το διεξάγει τη Δευτέρα 4 Μαΐου 2020  με τηλεδιάσκεψη.

Αποκτήσαμε έτσι τη δυνατότητα να κάνουμε αυτό που δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε αν γινόταν δια περιφοράς.

Μπορέσαμε δηλαδή να αναδείξουμε δημόσια, την κρίσιμη οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο δήμος και τις κακές επιδόσεις της διοίκησης  στον τομέα της οικονομίας. Όπως όμως τονίζουμε επανειλημμένα, τα οικονομικά του δήμου μας αφορούν όλους και έχουν άμεση σχέση με την καθημερινότητα και το μέλλον αυτού του τόπου.

Παραθέτουμε μερικά στοιχεία, έτσι ώστε ο λαός των Μεγάρων και της Νέας Περάμου να γνωρίζει την πραγματική εικόνα και να κρίνει με τη σειρά του τη διοίκηση:

  1. Πιστοποιήθηκε επίσημα η κακή εκτέλεση του προϋπολογισμού το 2019, καθώς εν τέλει ο δήμος εισέπραξε λιγότερα από το 2018, γεγονός που δεν μας επιτρέπει να εγγράψουμε μεγαλύτερα έσοδα για το 2020.
  2. Δεν υπάρχει κανένα σχέδιο για 8,5 εκ € που αφορούν τα εισπρακτέα υπόλοιπα παρελθόντων ετών. Λιμνάζοντα χρήματα κινδυνεύουν να παραγραφεί η είσπραξή τους και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για δράσεις του δήμου
  3. Διαγράφονται ποσά σχεδόν 1 εκ € τα οποία στο αρχικό προϋπολογισμό είχαν «μπει» για να εισπραχθούν, αλλά εν τέλει αποδεικνύεται ότι ήταν πλασματικές προβλέψεις.
  4. Ενισχύονται ως υποχρεώσεις παρελθόντων ετών (απλήρωτες υποχρεώσεις) 301.622€ αμοιβές και έξοδα προσωπικού! Πρώτοι είχαμε επισημάνει, σχετίζοντας τον προϋπολογισμό, τον απολογισμό και τον ισολογισμό, τον κίνδυνο της αδυναμίας καταβολής της μισθοδοσίας του προσωπικού. Πλέον αποτυπώνεται επίσημα καθώς μεταφέρονται στον προϋπολογισμό του 2020 ως απλήρωτες υποχρεώσεις.
  5. Διάφορα έξοδα Παρελθόντων Οικονομικών Ετών) αυξάνονται κατά 497.000. Αυτό δείχνει ότι αναλαμβάνουμε υποχρεώσεις χωρίς να μπορούμε να τις πληρώσουμε και χωρίς καν πρώτα να εξοφλούμε τις παλαιότερες.
  6. Ενδεικτικό της αδυναμίας ελέγχου αν δεν υπάρχει σύστημα εσωτερικού ελέγχου, είναι ότι προϋπολογίζονται για το δήμο 4.500€ για φωτοτυπικό χαρτί (σημαίνει περί τις 600.000 σελίδες) και άλλα 5.500€ (περί τις 700.000 σελίδες) για τις κοινωνικές δομές (κοινωνικό παντοπωλείο, φαρμακείο, κέντρο κοινότητας).
  7. Το ίδιο συμβαίνει για όλες τις μικρές δαπάνες διαφόρων ειδών (συνεργεία, επισκευές ελαστικών, προμήθειες αναλωσίμων)
  8. Δεν υπάρχει καμία μέριμνα για την πρόληψη νέων κρίσεων (είτε περιβαλλοντικών, είτε υγειονομικών), με τις οποίες έχουμε βρεθεί αντιμέτωποι τα τελευταία 3 χρόνια.

Φαίνεται ξεκάθαρα, ότι ο δήμος έχει πάρει εδώ και 2 χρόνια κακή πορεία όσον αφορά τα οικονομικά του, που αργά ή γρήγορα θα προκαλέσουν μεγάλα αδιέξοδα εις βάρος των πολιτών.

Καλούμε, και θα καλούμε συνέχεια, τη διοίκηση να ακούσει τις προτάσεις μας, να αποδεχθεί την αδυναμία ικανής διοίκησης, έτσι ώστε να αναστραφεί η πορεία προς το οικονομικό αδιέξοδο.

 

Η Ομάδα Επικοινωνίας του συνδυασμού «ΤΩΡΑ»